Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing management apelačních vín v ČR se zaměřením na VOC MODRÉ HORY a VOC PÁLAVA
Šimonová, Lucie
V první části diplomové práce jsou popsány zdroje, způsob získávání informací, rozsah a metody výzkumu. Čtvrtá kapitola, základní literární přehled, vysvětluje základní pojmy marketingu a public relations. Další část této kapitoly pojednává o klasifikaci vín podle různých kriterií a vysvětluje rozdíly mezi germánským a románským systémem značení vín. Dále je objasněno, jak lze v České republice zatřídit víno jako VOC, jaké jsou podmínky pro jeho výrobu a co by měla tato značka garantovat. Samozřejmě zde nechybí popis apelace VOC Modré Hory a VOC Pálava. V kapitole Trendy na trhu s vínem v ČR jsme provedli průzkum vinařského trhu a analýzu marketingového prostředí značky. Kapitola Komunikační politika a prostředí komunikace popisuje postavení vína ve společnosti a rozděluje zákazníky do jednotlivých segmentů podle cílových skupin. Kapitola Marketing a terroir vysvětluje přijetí role terroir na globálním trhu a jaký je přínos terroir v podobě VOC (vína originální certifikace). Jak můžeme tento odkaz terroir předat spotřebiteli; zda-li použít terroir jako nástroj cestovního ruchu, možnost umístit tato vína na paluby letadel či použít význam biodiverzity v rámci marketingového poselství terroir. Kapitola Marketingová strategie popisuje možnost získávání klientů cestou sociálních médií, možnosti investice do vína a sociální sítě ve spojení s vínem. Kapitola pátá shrnuje výsledky této práce. Vyhodnocuje získaná data a interpretuje výsledky dotazníku pro spotřebitelé a výsledky dotazníku pro producenty VOC vín. Poslední částí páté kapitoly je ověření stanovených hypotéz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.